پنج دلیل سرمایه گذاری برای سئو ( چرا باید سایت را سئو کرد ؟ )
نوشته شده توسط : عباسی


seo چه می‌باشد ؟

چه طور تارنما را بهینه سازی کنیم ؟ چرا می بایست وب سایت را بهینه سازی سئو سايت ( سئو )کرد ؟باصرفه سازی تارنما برای موتورهای کاوش چه طور انجام می‌گردد ؟ و آبادی ها پرسش دیگر ، سوالاتی می‌باشد که صاحبان تارنما و کسب و شغل های اینترنتی مدام با آن مشغول می باشند . در اینجا به معرفی 5 استدلال اساسی برای سپرده گذاری برای بهینه سازی می‌پردازیم .


چرا می بایست وبسایت را بهینه سازی کرد ؟

تجربه داشتن استفاده کننده با صرفه :
​در مجموع بهینه سازی جذب استفاده کننده با معمولی ترین ، سریع ترین و شایسته ترین تجربه ممکن میباشد. وظیفه یک موتور کاوش یافتن چیزیست که یوزرها درپی آن میباشند و این حاصل کاوش را از تارنما های ارائه دهنده آن می‌یابد. یک مخاطب راضی مجدد گشوده خواهد گشت و این برگشت یعنی تارنما ارائه دهنده از مقاله مطلوب درباره با زمینه کاوش گردیده برخوردار بوده بدین ترتیب در جستجوهای بعد از آن در مرتبه بهتری از نگاه موتور های کاوش قرار خواهد گرفت در‌این‌صورت‌ هم رئیس وبسایت و هم یوزرها راضی خواهند بود.
وصال به مناسب:
عموم ناخودآگاه به حاصل موتورهای کاوش اعتماد می نمایند.در حالتی‌که گوگل تارنما یک محصولی را دربالاترین سطح کاغذ کاوش قرار دهد مخاطب می‌پندارد که‌این کالا نیکی میباشد پس به کل دوستانش در چهره بوک و توئیتر و ... میگوید که چنین محصولی را خریده میباشد و ازآن ها نیز دعوت می نماید و لینک و پیوند وب سایت را برایشان میگذارد تا به راحتی با یک کلیک وارد آن وب سایت شوند. قانون ها نشر بسیار سریع فعالیت می نماید و پیش از آن که شما باخبر گردید یک سری مخاطب به تارنما شما پیوسته اند . چرا؟ زیرا موتور کاوش همگی چیز را به هم ربط میدهند و این اتصالات تمامی به کالا شما اشاره می نمایند.
پتانسیل مناسب برای تبدیل (استفاده کننده به مشتری) :
بازاریابی وب برای مثال seo ، عده ای را که از پیش در ادامه مال یا این که سرویس ها خویش میباشند را جذب می نماید ما یحتاج وجود ندارد شما تبلیغات خیره کننده وغریبی انجام دهید.مخاطبین میدانند که چه می‌خواهند به همین استدلال در وهله اولیه درپی کاوش رفته اند.شما تنها بایستی وب سایت خویش را در یکی‌از پنج مقام بالای موتور کاوش معرفی نمایید !! آن ها پیرو شما بودند وشما صحیح به موقع خویش را معرفی نموده اید و شما همچنان می بایست استفاده کننده را متقاعد فرمائید که کمپانی بهتری برای خرید میباشید .تا اینجا نیمی از خط مش را رفته اید.ارائه مطالبی که یوزرها میخواهند عمل خسته کننده ایست البته سپرده گذاری بزرگیست درصورتی که در‌این را ه گام بردارید در منش جذب مشتری تازه به نیکی گام برداشته اید. یعنی استفاده کننده را به مشتری تبدیل نموده اید.
ارائه باصرفه برای آشنایی اسم تجاری :
همان طور که در بند دو گفته شد یوزرها ناخودآگاه به حاصل کاوش اعتماد می نمایند. این دستور سبب ساز می گردد تا پیش از اینکه تصمیم پایانی خویش را بگیرند وب سایت های دیگری را هم که در لیست کاوش آمده میباشد را بازدید نمایند حتی در شرایطی که وب سایت شما‌را ذخیره ویا نماد گذاری کرده باشند. در‌صورتی‌که تارنما شما در بالاترین مرتبه کارمی نماید چطور این دستور را ممکن نمائید که استفاده کننده در طول کاوش با تارنما شما روبه رو گردد؟چه میگردد در حالتی‌که تارنما شما سه توشه از پنج جستجوی یوزرها برای کالا دلخواهشان ظواهر خواهد شد؟ مقاله مهمی که شما بایستی بدانید این میباشد که آنها از روش سایت شما جذب میگردند.
seo دیدگاه مشتری:
چک گر گوگل میتواند داده ها گرانبها بازدیدکنندگان شما‌را دنبال نماید.اطلاعاتی از قبیل مرورگر آیتم به کار گیری ،کلیدواژه تایپ گردیده ،تکنولوژی آیتم استعمال آنها، محل جغرافیایی یوزرها، روز و هنگامی که آن‌ها بیشتر فعال اند ،تعداد پرداخت صورت گرفته در یک ورقه و ... .
این داده ها به شما یاری می نماید تا بازار مقصود را کشف نمایید، تبلیغات خویش را مشخص و معلوم فرمائید ،استراتژی های خویش را براساس واقعیت انتخاب نمایید خیر حدسیات ، مشتریان خویش را بهتر بشناسید و ساخت و ساز یا این که سرویس خویش را بهتر آماده نمایید و ارائه دهید seo تنها یک تیکه از جورچین میباشد . در حالتی که وبسایت شما دارنده محتوای قابل اعتماد نباشد وقت و هزینه ای که صرف بهینه سازی نموده اید را هدر می دهید.
محتوا مدام سلطان خواهد بود .بهینه سازی وقتی بازدید ، ترافیک ، و اعتبار وبسایت شمارا با صرفه می نماید که با بقیه ابزارهای بازاریابی اصلی استعمال شود. در‌این‌صورت‌ به شما یاری می نماید تا نگرش ارزشمندی را از خلق مشتری کسب فرمائید و جنس شما مارک میشود.





:: برچسب‌ها: سئو سايت ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: